lördag 10 januari 2009

Träningstävling 7,5 km Skate

Idag körde jag en träningstävling här i Houghton på spåren precis jämte vårat hus. 7,5 km skate på en halvjobbig bana. Det gick och men det känns att kroppen inte tävlat på länge och syran kommer fort och försvinner inte direkt heller. Men kroppen börjar kännas bättre nu efter några dagar här. När jag acklimatiserat mig lite mer blir det nog till att dunka på med en intervallperiod för att komma tillbaka i god form inför tävlingarna om 2 veckor.

Här är huset jag bor i och spåren börjar längst ner på gatan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du någon postadress over där.

Erik Wickström sa...

Det där huset har ju jag bott i några nätter!

Anonym sa...

hej igen!

du skulle behöva kompressionsstrumpor....
Jag har just läst rapporter om att återhämtningen förbättras med mer än 10 %, samt att "smidigheetn" i vaderna-fötterna bibehålls längre. Fatta vad det skulel göra på en normal "elitmotionär" på vasaloppet. Vi kommer at sälja på Johns sport i Mora under vasaloppsveckan.......
Bättre än glidvalla på skidorna?

ha det

Johan "Mylägg" Helmer

PS adress, mail etc?