fredag 16 januari 2009

Fart, klassisk fart...det var längesen

Idag körde vi ganska jobbiga backintervaller blandat med intervaller på en flackare bana. Backen var fin men det kändes att jag inte kört någon riktig fart i klassiskt på länge...bara en gång förra veckan men då hade jag 25 cm nysnö o slåss men så det gick inte särskilt fort. Mycket syra laktat blev det...men jag tror det är precis vad jag behöver just nu. Idag var det lite snabbare spår men fortfarande ganska trögt. Skickar med en smarrig pulskurva så Ingokajmatz har nåt o titta på innan han somnar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ligger i soffan och kollar på reprien av emil jönssons seger på sprinten. kaffekoppen ryker och magen full av frukost. minus 5-6 ute och solsken. drömde om vasaloppet i natt, hade bara haft max 73 i puls på hela loppet!!!! om det skulle vara riktigt så borde det ha tagit en vecka att klara av, alt, jag har åkt ambulansvagn...... för snöscoooterkörning hade definitivt givit högre puls.
ha det bra

onkel johan

Anonym sa...

Precis hemkommen ifrån Zontävlingen och KM. Fina framgångar av Vista-åkarna med Guruwax klister i "trampet", har beställt hem mera. Ska testa det gröna klistret lite med kallvalla till konstsnö o vanlig snö då det sliter hårt på fästet.
ha de..
PaMa