söndag 10 februari 2008

Uppehåll

Det har blivit ett ofrivilligt uppehåll både från träning och bloggande. I torsdags så började jag känna lite i halsen och valde att hoppa över eftermiddagspasset vilket skulle visa sig vara ett klokt beslut. Senare fick jag ont i halsen och det höll i sig fram till fredag då det började vända och bli bättre igen. Men som vanligt så sitter det kvar lite i näsan nu men det känns betydligt bättre. Samtidigt har jag flyttat till Mora Folkhögskola där jag hyr ett rum säsongen ut och har inte hunnit koppla upp mig mot internet föräns nu.
Idag har jag varit och langat dricka på Orsa Skimaraton i Grönklitt åt Peter Arnesson, Anders Ottosson och Johan "Palle" Palmér. Det var rent klisterföre som jag gillar och jag var riktigt sugen på att köra. Peter körde bra och visar fortsatt fin form med en 12:e plats.
Nu hoppas jag på att jag ska komma igång med träningen de närmsta dagarna och att formen är hyfsat god till nästa helgs Skandinaviska cup i Sundsvall.

Resultat Orsa Skimaraton

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Hoppas du blir frisk snart och lycka till på Vasan. Kör hårt! Brukar va inne på denna bloggen o kolla lite ibland.

Mvh L-O Gävert