söndag 24 februari 2008

Feber

Årets säsong går inte riktigt smärtfritt om man säger så. Uppladdningen till Vasaloppet som jag är mitt inne i stördes på nytt. I natt började jag frysa nåt grymt och fick feber. Där rök den vasaloppsstarten tänkte jag.....men nu på morgonen kändes det bra igen och febern var försvunnen. Men idag får det bli vila och det planerade långpasset blir nog flyttat till imorgon. Lite synd, för jag, Peter Arnesson och David Lingfors hade planerat att köra tillsammans idag.
Som om inte feber vore nog så slog jag i armbågen i köksfläkten och har haft ont i den sen i fredags. Men det har blivit bättre.

Radiohumor från MNK i P3
Thunder
Frisören
Folklivsfanatikern

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej

HÅLL DIG FRISK!

Ge F-N i köksarbete

2 bra tipps för att nå bra resultat i skidspåret.
Krya på dig, vi har börjat nerräkningen.

Onkel Johan

Anonym sa...

Tips stavas med 1 p, finn bannor av en 10-åring....
beklagar stavningen, om man nu kan säga så till en skidåkare!!!!

Anonym sa...

dags att gå o lägga mig

det ska stå FICK inte finn....

Olle Sjöström sa...

tjaba!

låter som cerafrossa!
Du får låta bli att stå och valla hela kvällarna! :) pengar är inte allt min vän!