tisdag 5 februari 2008

Orsa Skimaraton nästa

Till helgen blir det ännu ett långlopp...5:e helgen i rad. Nu blir det Orsa Skimaraton som går i Grönklitt. Det kommer bli riktigt bra startfält då det inte krockar med några av de internationella storloppen. Banan som de kör på Orsa Skimaraton är fin och lite småkuperad och eftersom det är dryga metern med snö så kommer det att bli väldigt fina förhållanden.
Nu blir det en lite lugnare vecka här i Kaxholmen innan jag åker norr ut igen, ska försöka få nåt pass på snö tänkte jag men det krävs nästan spårhund för att hitta den snön.
Båda de senaste två dagarna har jag slagit nytt besökarrekord på oskarlund.blogspot.com, det är verkligen roligt att så många tittar in på sidan! Tack!
Sen vill jag gratulera kusinen Markus som blivit uttagen till Kalle Anka Cup, Riksfinalen för 13-14 åringar. Själv klarade jag aldrig det.

Anton och Markus Lund

Inga kommentarer: