torsdag 3 januari 2008

Utskåpad i Gymmet!

Idag har jag kört ett intervallpass på skidor...tyvärr gick det nog åt ett hg belag också. Men det gör inte så mycket, det viktigaste är att man kan åka skidor. På eftermiddagen blev det ett pass på Mattssons Gym. Glad i hågen kom jag dit och tänkte köra mest överkropp. Efter ett tag kom gymägare Ulf och visade att gammal är starkast! På vägen hem testade jag att framhjulssladda med cykeln...inget att rekommendera.
Sedan har jag varit i hallbystugan och hjälpt till med banan inför lördagens Hallbylopp. Vi fick ihop en 2 km bana och tävlingen kommer att kunna genomföras i klassisk stil. Ryckten går även om att Eksjös Högefällelopp kommer att gå på söndag, troligtvis i Lövhult, Nässjö. Men det har jag bara hört ryktesvägen.

För mer info kolla hemsidorna
Hallby
Eksjö

Inga kommentarer: