torsdag 19 februari 2009

Mustiga intervaller med en hel del syra i benen

Denna veckan tränar jag på lite mer för att hålla formen uppe den sista månaden av säsongen. I helgen blir det ingen tävling utan fokus ligger på att få till bra lopp nästa helg. Så idag körde jag intervaller på banan som ska användas nästa helg. Det kommer bli en jobbig skatebana med långa sugande stigningar...men en perfekt bana för klassiskt.
Idag var det maxfartsintervaller som gällde och det kändes hyfsat så länge jag inte drog på mig allt för mycket syra...
Annars så är det ju ganska exakt ett kvarts sekel sen man tog sina första andetag...helt sjukt va tiden går...

4 kommentarer:

Shepherd sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Shepherd sa...

små barn Oskar!!!!! gullig :)

Anonym sa...

Grattis Oskar på födelsedagen!!!
Du är ju dig väldigt lik efter
25 års slit.Många grattis och jag tror Barka skickar med en puss också. Ha det och inte för mycket champis nu.
Rune

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas dagen blir full av allt som hör födelsedagar till dvs. tårta och presenter.
Må så gott/Lotta, Ludvig och Victor