onsdag 11 februari 2009

50 F & Rossa-före

Idag var det rena sommarvärmen här i Houghton...när jag gick hem från skolan visade termometern 50 Fahrenheit...typ 10 C. Lite skillnad mot förra veckans -20 C...
Så det var bara o plocka fram dom nya klisterskidorna som jag inte använt tidigare och på med rödklister. Idag var det 2 min intervaller som gällde...körde 12 st och de sista fyra tryckte jag på för fullt...det kändes bra! Skidorna var snabba trots att jag hade en jäkla massa klister och skräp under skidorna så det är verkar bra.

Skickar med en smarrig pulsköörrva te Magnussonapajken

2 kommentarer:

IngoKajMatz sa...

Mmmm.... Tack...
Ska kontra med några riktigt härliga, svulstiga, underbara pulskurvor inom kort.
Och du.. Fundera på Le France!

Anonym sa...

hej
är o våldgästar dina föräldrar och syster.
stannar i småland över helgen.
hör av mig senare

onkel johan