lördag 21 februari 2009

Finväder, helg och Timetrial

Igår var det solsken några minusgrader men solen värmde skönt...så det var bara o spänna på sig skidorna efter skolan slutade och åka tills solen gick ner...nästan iallafall. I helgen blir det inga tävlingar för mig. Istället körde vi en träningstävling på banan för NCAA Regionals. Det kändes riktigt tungt...men jag har tränat hårt denna veckan och benen är trötta...joga hoppas att det känns bättre nästa helg. Resten av helgen blir vila...det ska bli skönt efter några hårda dagar med mycket och hård träning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej

medel mot tunga ben är skickat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det

Onkel Fester

Oskar Lund IF Hallby SOK sa...

Haha...detdär låter lite konstigt...men jag antar att du menar den stickade varianten..

Anonym sa...

självklart.
doping är inget jag vill bli inblandad i..
Södergren 2 på skiatlon idag, Northug vann.
Fick ca 20 cm snö sedan igår, så jag tog ett träningspass med snöskyffeln.

ha det gott
Providence i påsk?

onkel fester

Anonym sa...

Du får koppla upp dig och följa Vasan nästa helg:)...Eller har du ett jetplan som ska flyga in dig till berga by?