måndag 3 mars 2008

Ont i halsen

Sent igår kväll kände jag att det började riva lite i halsen och på morgonen hade jag ont i halsen. Jag brukar få lite ont i halsen efter Vasaloppet av ren utmattning efter att ha använt luftrören kraftigt så länge men det brukar ganska snabbt gå över. Hoppas det är samma sak denna gång.
Jag hade ändå tänkt vila både idag och imorgon, sen får jag se om halsontet gått över. Så idag tittar jag på reprisen från Vasaloppet på internet (Länk) och sedan får jag väl plugga en hel del.

En roligare sak är att jag för första gången hade över 1000 besökare på bloggen under februari månad. Närmare bestämt drygt 1300 st. Kul att så många är intresserade av längdskidåkning!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej

samla kraft igen och studera lite.
Bra omväxling och motionera huvudet ibland.
Ont i halsen är s.k. skoskav.
Kör hårt.