lördag 26 februari 2011

Vallning

Sista veckan har det varit mycket vallning. Vi har haft fullt upp med Proskima för att kunna valla skidorna till alla som vill ha snabba skidor till Kortvasan, Tjejvasan och Öppet spår i helgen. Nästa vecka blir det säkert en hel del vallning också men mitt fokus är riktat på nästa söndags uppgift. I veckan var det sprintstafett-DM som jag körde med Emil Ekman. Vi vann med god marginal i det svinkalla och råa vädret. Efter loppet fick jag rethosta så jag fick ta en vilodag för att det skulle släppa men nu är det bra igen. Idag blir det SIC-sprinten i Hallby. Resten av helgen ska ägnas åt att försöka få bra träning inför Vasaloppet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte hänga vid TV och Vasaloppssändningarna på söndag. Vad har du för startnummer, så jag vet vem jag ska hej på?
Håller tummarna!

Faster Lotta