torsdag 18 september 2008

Cashade in lite HP...

Idag var det en glädjens dag. På morgonen hade jag fått ett mail om att jag hade klarat omtentan i Logistik och MPS-kursen. Så nu har jag inga tentor att göra i höstens tentavecka. Nöjd och glad gav jag mig ut på ett pass med cykeln på grusvägar bort till Röttle, Gränna, Grännaberget och Tegnertornet innan jag vände hemåt igen. Fint är det där på sluttningarna ovanför Vättern! Sedan bar det vidare till Rosenlundsbadet för lite simning och vattenlöpningsintervaller.
På lördag blir det comeback i löpspåret efter ett års skadeuppehåll. Hallbyjoggen står på programet och 10 km terränglopp. Hoppas fötterna håller bra. Jag har inga direkta förhoppningar på några resultat då jag inte sprungit fort på hårt underlag än.

Inbjudan Hallbyjoggen

Inga kommentarer: