torsdag 3 juli 2008

Hårdträning

Nu är det semester och lata dagar...eller inte...ska försöka klämma in två hårdveckor på semestern och då bör de flesta dagarna innehålla "full hand", dvs. 5 timmar träning, för att nå planeringen. Men det blir ju en hel del tid över ändå så man hinner få sin solbränna och dagliga grilldos. Kan meddela att jag har en mycket vacker solbränna efter vätskebältet efter gårdagens stakpass... Igår kunde jag springa 35 min utan att känna något i hälarna. Så det går åt rätt håll och jag hoppas att jag kan öka tiden sakta men säkert.
Tyvärr så gick inte Toyotan igen besiktningen på första försöket. Men på Källs fanns de delarna som behövde bytas ut och sedan ska det nog gå fint.
Till helgen funderar jag på att vara med på Örserums Triathlon tävling i motionsklassen då jag inte har någon licens. Skulle passa perfekt som lite omväxling i träningen...tyvärr är jag värdelös på simning.
Du som vill veta var jag beställd min marwe-rullskidor, här kommer mailadressen
parsvardfeldt@bredband.net

Inga kommentarer: