söndag 29 juni 2008

Träningsdag, Nya Rullskidor och Besiktning

Igår var jag i Björnaberg och tränade med Bexell och några till. Björnaberg ligger i smålands djupaste skogar utanför Vetlanda och där bjöds det på skidgång och rullskidpass. Det var två fina pass och roligt att träna någon annanstans.
I veckan har jag även fått mina nya skaterullskidor. Marve 610. Grymt sköna att åka på och väldigt likt skate på skidor och ganska tröga så det krävs att man tar i lite.
Imorgon är första dagen på min semester från Vista Bygg. Hittills har jag jobbat ganska mycket och nu ska det bli mer tränat istället när jag har gott om tid och förhoppningsvis är vädret också lite bättre än de sista veckorna. Men första dagen på semestern blir en vilodag och Toyotan ska besiktigas....hoppas den går igenom så jag har en bil ytterligare ett år. Borde nog gå igenom tror jag....igår gick den som ett spjut till Vetlanda och tillbaka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Får man fråga var du har fått tag i dina Marwe rullskidor?
Jag är själv ute efter sådana men har inte hittat någon handlare som saluför dem i Sverige...

Tack på förhand!