söndag 18 maj 2008

Cykel-helg

I helgen har det blivit mycket cykel. Det är kul att cykla lite nu innan den riktiga sommarträningen drar igång. I fredags blev det ett kortare MTB-pass efter styrketräningen, igår körde jag och Axel ett lite längre pass som följdes av ett stakpass på rullisarna. Idag har jag och Axel kört ett lite snabbare pass med 23 km tempo inlagt....i motvind...men vi pinnade på ganska bra ändå.


Nu står förhoppningarna om att mitt examensarbete ska bli godkänt så jag slipper mer arbete under sommaren!

Veckans träning: 13 h 40 min + 2 styrkepass

1 kommentar:

Anonym sa...

13h och 40 min. Det har jag nog tränat i år det och då har jag inkluderat lansjön runt på ca 50 min, (på inlines). Det är ända skönt att man känner sig starkare än nånsin Hör av dig om du vill köra ett rejs!!!!
Ha de gött
Mvh David