fredag 19 oktober 2007

Som om det inte var nog med problem...

De senaste veckorna har jag hållt upp med löpningen pga en begynnande hälsporre. Hälsporre är något man ska passa sig för eftersom det är mycket svårläkt. Men efter att ha försökt att inte belasta fötterna så mycket de senaste veckorna börjar det kännas bättre. Så jag hoppas att det inte ska hindra mig under säsongen. Läs mer om hälsporre här.
Men den senaste veckan har jag även fått ont i armbågarna. Kanske pga att det blivit mycket rullskidor på sistone eller bara av ren otur. Jag har bytt mina rullskidspetsar till gummikuddar istället för att slippa stötarna från asfalten.
Det är tur att det inte är långt till skidsäsongen då det är mycket skonsammare att åka på snö.

Imorgon börjar smålandslägret i Hestra med Rullskid-DM på förmiddagen.
Inbjudan till Rullskid-DM

Inga kommentarer: