söndag 9 september 2007

Bra läger i Torsby

Igårkväll kom jag hem från Torsby där jag har varit och tränat tre dagar i skidtunneln. Det var fina förhållanden och inte för mycket folk. Ibland kan det bli väldigt sockrigt i spåren men nu höll det relativt bra även framåt kvällen.

Det blev mest distansträning med impulser men jag körde även ett intervallpass. Så det blev ganska många timmar i tunneln. För att inte få allt ha alltför långtråkigt så hade jag med mig min mp3-spelare fullpumpad med illigal musik och nyladdat batteri....trodde jag! Det verkar som den hade tryckts igång i väskan så när jag skulle använda den så räckte den ungefär i 3 varv av de ungefär 150 varven jag hann avverka.


De första två dagarna jag var där så var även fd klubbkamraten Anders Palmer och Anders Holmberg från Mora där så vi bodde på samma vandrarhem och tränade ihop.

Anders och Anders



Känslan var ganska så bra i åkningen och jag kände inte av något i armarna som jag tidigare har haft ont i. Så det var tre mycket bra dagar. Eventuellt så åker jag ytterligare en gång till tunneln i slutet av Oktober om det inte finns snö i naturen.

Inga kommentarer: