lördag 15 september 2007

Andraplats i Hallbyrundan


Det blev en andraplats i MTB-debuten idag på Hallbys tävling Hallbyrundan. Jag fick en dålig start och det blev snabbt en lucka framåt täten. Men jag kunde ganska snabbt köra upp mig några placeringar och tog mig nästan ifatt täten innan varvning på första varvet men efter att jag nästan körde omkull i en uppförsbacke så var jag tvungen att springa resten av backen. Då kunde segraren Joel Karlsson från IKHP skaffa sig en lucka som jag aldrig kunde köra in på det följande varvet men jag kunde i alla fall passera två cyklister på sista varvet.
Jag är väldigt nöjd med resultatet i och med att jag inte är särskilt snabb på en så teknisk bana och sedan har inte formen känts särskilt bra denna veckan.

Resultat

Nu vill jag ha revansch på Vista Mountain 6 okt! Då ska det bli åka av i backarna!

Jag har lagt ut lite nya länkar som ni kan besöka! Kika i listan till höger! -->


Foto: Martina Larsson

Inga kommentarer: