fredag 13 november 2009

Spannmätare och Single track

Idag har jag haft en tenta så imorgon är jag ledig. Tyvärr är det fortfarande ovanligt varmt här och oftast kring 10 grader på dagarna så imorgon blir det till att ta ut MTB'n på single tracksen här. Förhoppningsvis drar det in nån snöstorm här snart så vi kan börja åka skidor, men tills dess är det ju fint om man sklipper åka rullskidor på isiga vägar och skitväder.

Jag försöker få tag i en spannmätare. Är det någon som vet var man kan få tag i en eller vet nån som har en till salu? Jag vet att det finns lite olika varianter men nåt liknande denhär är vad jag letar efter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Oskar!

Kommer hem snart har jag hört...
Jag tror att vi hade en sån skidtestare på Uhamnsskidgymnasium, kan kika lite med Markus Jönsson om den finns kvar...

Vi ses...

Linus

Anonym sa...

Det ser ut som test av spannet för någon av dina farbröders skidor...?