lördag 15 november 2008

Riktiga premiären avklarad

Idag körde jag min andra tävling för säsongen men jag ser väl det som den riktiga premiären då förra helgen bara erbjöd ett rent staklopp. Under gårdagen och morgonen kände jag mig lite seg och sliten efter att har tränat hårt de sista dagarna så jag hade inte så stora förhoppningar på dagens race. Men när väl nr-lappen åkt på finns det ju bara ett läge. Känslan jag hade under loppet var väl att det inte riktigt var något hårt tempo men jag tuggade på bra. Jag är väl rätt så nöjd, inte min bästa premiärtävling men inte heller min sämsta. Imorgon är det skate som gäller och jag hoppas att det går bra...men innan dess blir det ett sista träningspass i eftermiddag innan vi åker hem imorgon efter tävlingen.

Här är en film från tävlingen när jag passerar den tyngsta backen 3 av de 5 varven.

2 kommentarer:

Tjippe sa...

Jag tycker det var jättebra, grattis!!!!

Anonym sa...

Tycker det var kanonbra med tanke på att du kommer från lägervecka o lyckas hålla många andra bra åkare bakom dig. Bäst från södra Sverige..?