torsdag 13 november 2008

Nu brinner det både i låren och på hotellet

Idag har det varit en händelserik dag! I förmiddags körde jag de första skateintervallerna för säsongen med dom andra hallbysarna och även någon hallby wannabe. Det blev hårda intevaller, mestadels uppför och mina trötta lår fick känna att dom levde. Men det gick väl hyfsat...hade lite svårt att följa på platten men det kommer nog. Arne o JG var heta men jag frös.
Väl hemma igen försökte jag tina upp fingrar och fötter med en varm dusch. Men precis när jag skruvat på vattnet börja det pipa nåt jävulskt....brandlarm....så det var bara ut o försöka rädda sig själv. Inte helt oväntat var det bara Peter "Mr 47" Arnesson som hade satt igång ett falsklarm....så det bara schwicha till så var faran över...
Arne fixar biffen

Inga kommentarer: