torsdag 25 mars 2010

Säsongen är över för denhär gången

Tyvärr har jag inte uppdaterat så mycket på sistone. 20 km's loppet på NCAA blev inte heller vad jag hade hoppats på. Efter 12 km fick jag släppa tätklungan med ben fyllda av mjölksyra...2200 möh gör att mjölksyran gärna stannar kvar lite för länge. Så jag föll som en sten genom fältet tyvärr. Så NCAA kan bara summeras på ett sätt...flopp!
Så nu är säsongen över och jag försöker ta ikapp lite i skolan och får jag lite tid över så tar jag ut cykeln för en tur. Tyvärr så har snön gått bort redan här.Säsongen 2009/2010 var min bästa säsong hittills och jag är riktigt nöjd med vad jag har presterat. Tyvärr så fick den inte en så bra avslutning som jag hade hoppats på men jag får glädja mig åt 11 segrar och en hel del pallplatser.

Nu är focus på att ta examen och kanske hitta ett jobb...så om nån vet någon som skulle vilja anställa en maskiningenjör med en master examen får ni gärna höra av er.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS både till en bra skidsäsong och till examen! Du har gjort en kanoninsats i skidspåren och lyckats ta din master. Unna dig nu att fira, jobet dyker nog upp!
Lotta