måndag 1 mars 2010

Kom till Colorado trots allt...

I torsdags vaknade jag upp med rejäl feber och rejält halsont...inte så bra timing eftersom vi skulle åka iväg på fredag morgon och jag hade en viktig tenta på torsdagen. Efter en trip till doktorn med det vanliga svaret...virusinfektion...och några timmars sömn kunde jag iallafall gå och skriva min tenta. Efter det sömnade jag och trodde inte att jag skulle kunna åka någonstans på fredagsmorgonen. Men jag vaknade upp feberfri och bestämde mig för att åka ändå. Tyvärr hade jag inget packat eller några rena kläder så jag fyllde väskan med vad jag kunde hitta och nu letar jag despirat efter en tvättmaskin.I allafall, jag kunde följa med till Amerikanska Birkiebiener och hjälpa till lite där. Sedan drog vi vidare till Minneapolis och igår flög vi ut till Denver, CO och körde up till Winter Park där vi stannar denna veckan. Jag börjar känna mig mycket bättre och förhoppningsvis är jag på skidor inom de närmsta dagarna. Men jag vill vara säker på att jag är frisk innan jag tränar så jag vilar troligtvis imorgon också.

Inga kommentarer: