fredag 5 februari 2010

Tävlingsfri helg

I helgen åker jag inga tävlingar. Nästa helg är det tävlingar i Ispheming, MI, och helgen efter är det NCAA regional championships här i Houghton. Så försöker jag få in lite mer träning denna och nästa vecka. Det verkar också som jag sitter ganska säkert för att kvalificera till NCAA championships i Steamboat Springs, CO, i mars så jag har ingen jättepress på resultat i februari vilket är skönt. Igår och idag har vi ledigt från skolan pga Winter Carnival, så än så länge har jag inte gått en hel vecka i skolan den här terminen...ganska gött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tävlingsfritt! du får följa alla Vistaåkarna på Rallarloppet istället, 21 st på långa banan, bl.a. han från Mårtensdrätt som verkar förbereda sig för första helgen i mars, plus många fler duktiga från klubben. Vista Bygg o Rudenstams kör visst sina personalmästerskap... kul med hela 800 startande.
Ha de gott//

Anonym sa...

fan va chilla :D
lycka till på alla tävlingar nurå :)