måndag 21 december 2009

Tillbaka i Sverige

Igår kom jag tillbaka till Sverige för jullov, tävlingar och annat skoj. Efter en lång resaoch lite sömn så kom man tillslut hem till Kaxholmen. Jag kommer vara i Sverige till den 11:e Januari och är anmäld till 7 tävlingar. 5 mindre tävlingar och 2 i Skandinaviska cupen i Åsarna. Ska bli roligt att tävla i Sverige igen, tyvärr har jag haft problem med en hälsena sista veckan som har stoppat mig från att åka så mycket skidor som jag hade velat. Nu verkar det vara bättre och jag hoppas inte det ska vara några problem att köra helgens tävling i Nässjö.
Kallt och fint är det här också...det har hållt sig under -10 hela dagen och solsken, inte så mycket snö men snökanonerna går för fullt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem! Här i Kaxhomen finns det några uppkommlingar som tror de kan matcha dig. Jag sger bara Lycka till! God Jul Och Gott nytt år önskar xbossen