måndag 31 augusti 2009

Liten MTB-crash

Idag började skolan här och fint väder var det så jag stack ut på och sprang men jag har lite ont i vaderna sedan fredagens lopp så jag tog en timme på MTBn också. Glad i hågen försökte jag mig på en del av hindrena som finns på Michigan Techs MTB-spår. Hinder som jag aldrig klarat eller vågat testa förut....kanske skulle hoppat över det idag också...
Landade lite på ansiktet men inga mer skråmor än en spräckt läpp och en stel nacke när jag ramlade av det här hindret

Här är en annan cool grej dom har på spåren

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena sörre!
landa på huvudet är inte bra!!!
Har du installerat dig igen och börjat tänka på engelsak igen =?

Köpte en ny hoj i veckan. T o jag hämtar i gtb i hlegne
Hva (of course) 260 WR (enduro) 1989. Sjysst bike som är regad etc.
Maila mig din adress så kommer bilder.
Hälsa S, take it easy o använd kompressionsstrumpor så slipper du stelheten.
Onkel fester