onsdag 12 augusti 2009

Banrekord och Personbästa

Idag var det klubbmästerskap i terränglöpning, 4 km på lite regnhala stigar. Terränglöpning har alltid varit något som jag gillat och så också idag, kroppen kändes pigg och löptekniken var väl hyfsad iaf. Så jag hoppades på en bra tid men kanske inte ett nytt PB...man väger ju trots allt en hel del kilon mer och springer mindre än jag gjorde när jag satte det förra. Men tydligen så är löpformen god och jag putsade tiden med en sekund till 14.29.
Dagens tips är också att inhandla en diamantsliprulle till borrmaskinen att slipa rullskidspetsarna med...79 kr på jula...överkommligt och fungerar kanon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till en bra tid och nytt person- och klubbrekord. Jag blev också glad för min placering och tid, tror det räckte till klubbmästare.
Anton L