söndag 14 juni 2009

Skidtävling på midsommarafton

På fredag blir det skidtävling! Sya SK arrangerar den årliga Midsommarsprinten på sparad snö. Så då blir det till och testa sprintformen...eller kanske mest stakformen. Kul ska det bli iallafall!
Annars såg jag precis att jag hoppat upp en bit på världsrankingen denna säsongen...närmare bestämt 464 platser till 537:e plats. Så det tyder ju på att säsongen var bra. Men det är ju några före, men desto fler efter. Nu verkar det som det blir jobb ett tag framöver men jag hoppas att jag kan träna på bra ändå. Om två veckor blir det nog så att jag ska vara tränare för ett sommarläger för skidåkare mellan 13-16 år i Västervik...det ska bli skoj. Men innan dess är det visst lite tak som ska bytas så då är det väl dags att klättra runt där lite...höjdrädd som man är...

Inga kommentarer: