tisdag 5 augusti 2008

Sommaren gick fort...

Idag såg jag ett gulnat löv blåsa i vinden och det kändes som sommaren gjort en hejdundrans avslutningsföreställning förra veckan och nu lämnat över till hösten...jag hoppas jag har fel men man vet aldrig. Nästa vecka väntar omtenta x 2 och därefter träningsläger i Torsby. Sedan börjar skolan och smålandsträningsläger i Nässjö.
I helgen var jag nere i Vaggeryd och körde ett MTB-pass på de fina stigarna runt Vaggeryd och Skillingaryd. Samtidigt fick jag testa en ny Cannondale....trodde inte skillnaden var så stor....kändes som man flög fram på en landsvägscykel i skogen.
I övrigt har jag fått en ny landsvägshoj....eller "ny" kanske är aningen mytomanistiskt. Tjippe hörde av sig och erbjöd mig en hoj som han skulle göra sig av med och eftersom min lvg håller på att ge upp så tackade jag naturligtvis ja till erbjudandet. Ska ta och meka lite med den nån dag och se vad den går för. 2004 gick den Vätterrundan med "Kaxholmens mest tömda energidepåer" i sadeln....Ni får själva gissa vem det kan vara!

2 kommentarer:

IngoKajMatz sa...

Vaffan! Var du i Vaggeryd utan att höra av dig! Det var det värsta. Jag som var på plats i downtown och allt. Nej du Oskar. Det var lågt...

IngoKajMatz sa...

Märkligt samtal detta som förs mellan bloggarna, men jag fortsätter.
Jag vill ha en exakt beskrivning av var du körde. Och spar INGA detaljer.