söndag 10 augusti 2008

Plugg plugg plugg

Just nu går den mesta tiden åt för att plugga inför torsdagens omtenta/omtentor....har inte riktigt bestämt mig om jag ska försöka klara båda mina omtentor eller om jag ska försöka säkra en av dom. Omtentor är inget skoj iallafall...men det är inte så många tentor kvar innan jag är klar med min utbildning.
Så träningen får gå lite i andra hand just för tillfället för klarar jag en av tentorna så blir det bara halvfartsstudier fram till mitten på oktober...skulle jag klara båda så blir det inte mycket studier alls.
Igår blev det ingen triatlontävling tyvärr då min tid var för begränsad utan jag körde ett skateintervallpass istället. Det känns som om skate går bättre och bättre och kleva var inga problem under gårdagens intervaller.

Nu blir det dans och musik

2 kommentarer:

IngoKajMatz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
IngoKajMatz sa...

Och hur skröen får du dina Youtube-klipp att funka?! Jag har försökt i 3,5 månader att lägga upp olika klipp men de dyker inte upp på bloggen. Är bitter, sur och lite purken över detta.