fredag 13 juli 2007

Säsongens tävlingsprogram klara!

Nu finns både Smålands och övriga Sveriges tävlingsprogram ute.

Här är de tävlingarna som jag troligtvis kommer ställa upp i

17-18 nov Bruksvallsloppet, Funäsdalens IF
1-2 dec Idre- Särnatävlingarna, Idre SK/Särna SK alt. Intersport Cup i Skellefteå
5 jan Hallbyloppet, IF Hallby SOK
12-13 jan Intersport Cup, Åsarna IK
22 jan Hallbys Kortdistans, IF Hallby SOK
26-27 jan DM, Nybro Ski
16-17 feb Intersport Cup/Skandinavisk Cup, Sundsvall
2 mars Vasaloppet
13-18 mars SM, Falun/Borlänge
29-30 mars SM 50 km och Sprint/Intersport Cup, Orsa SK

Här finns några tävlingar som jag verkligen ser fram emot. Det går ganska många tävlingar över 10-15 km klassiskt, vilket jag väl ser som mina bästa distanser. Men jag ser också fram emot Hallbys tävlingar och DM där målet är att försvara årets seger på 15 km´s loppet.

Länkar till fullständiga program
Sverige
Småland

Inga kommentarer: