onsdag 11 juli 2007

Lite för mycket stolpe ut sista tiden...

Intervallperioden blev inte så lång denna gången. Efter tre dagar så blev jag förkyld. Vilket gjorde att jag bara hann med tre pass. Sedan fick det bli fem dagar utan träning men med välbehövlig vila istället. Igår började jag med ett styrkepass som kändes skit...styrkan är ju det första man tappar vid vila. Men idag har jag kört ett rullskidsdistanspass som faktiskt kändes hyfsat så jag hoppas att sjukdomen inte har satt ner mig för mycket. Men är det nåt jag fick veta förra säsongen, så är det att även om det känns som man byggt upp raseras när man får en längre sjukdomsperoid så finns det fortfarande kvar....och det kan vända på en vecka.

Idag jobbade jag min sista dag innan några veckors ledighet innan jag jag jobbar dom sista veckorna i Augusti...hoppas att det blir fint väder nu framöver!

Inga kommentarer: