onsdag 11 augusti 2010

5000 meter...

Igår sprang jag 5000 meter på Jönköpings kretsmästerskap. Det var en stor skara som hade samlats för att avverka de 12,5 varven i full fart vilket var roligt då det sällan är medel och långdistans som lockar flest deltagare. Jag låg med i ett bra tempo upp till 3000 som passerades på strax över 9.40 men sedan tappade jag lite på slutet och gick i mål på 16.34. Det är 10 sek över mitt personliga rekord och jag trodde jag skulle kunna fixa ett nytt pers igår men tyvärr inte.
Men bra träning var det och sedan blev det en liten cykelrunda på vägen hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
själv öppnade jag 2 öl med manuell öppnare... inte mycket till träning alltså.
Ska dock kolla på en fotbollsmatch imorgon-live. Andra på 5 dagar.
Ha det bra på jobbet. Betala mycket skatt för du ska försörja mig när jag får pension.
Onkel