måndag 31 december 2007

Tävlingar nästa helg....men var?

Det är en osäker tillvaro att vara skidåkare...speciellt om man håller till i landet nedre del. Nästa helg är planeringen att jag ska köra Hallbyloppet på lördag och Eksjös Högefällelopp på söndagen. I dagsläget så ser det inte ut att bli några tävlingar men det faller snö över östra småland och östergötland nu och förhoppningsvis kommer det till jönköpingstrakten också. Det troligaste är att jag kör Matsboloppet och Grängesbergsloppet i Dalarna nästa helg, det är två klassiska lopp över 10 km vilket passar mig ypperligt. Annars arrangerar Sya SK utanför mjölby Sya-rännet och Tranemo IF Tranemojakten.

Jag ser i alla fall fram emot att få tävla var det än blir!

Gott Nytt År! Hoppas det blir ett framgångsrikt år både för er och mig!
Mitt nyårslöfte är att inte börja röka...vad är ditt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stulet nyårslöfte!!!!

Anonym sa...

Måhända, men det är ett bra så jag lånade det...

Anonym sa...

bra löfte oskar mitt är att slå
dig någon gång. mvh lantbrukarn Fridh